خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سایت فایلود


کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سایت فایلود

 

«کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سایت فایلود»

فایلود، صرفا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و کاربران اینترنتی که نتیجه آن نشر دانش و تجربه در بین سطوح مختلف جامعه است.

فایلود، سایتی است جهت خرید و فروش مشارکتی انواع فایلهای آموزشی، کارآفرینی، جزوات درسی، تحقیقات، فرمها و مستندات، وب و برنامه نویسی، قالب وبسایت، فایلهای قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل، طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز، سورس کد برنامه های اجرایی، اسکریپت های طراحی سایت و بطور کلی هر فایلی که قابل دانلود باشد.

فایلود، این امکان را بطور رایگان به شما می­دهد که فایل هایتان را جهت استفاده دیگران به اشتراک بگذارید که با این کار، برای خود درآمدزایی خواهید نمود. از این طریق هم کسب درآمد می­کنید که نتیجه آن کمک به نشر علم، دانش و تجربیات ارزشمند شما است و از طرفی کمک به رفع نیازهای هموطنان علاقه مند، چرا که مطمئنا فرد یا افراد دیگری هستند که به فایل­های شما نیاز دارند. در این سایت، می توانید به چند روش بطور رایگان و براحتی کسب درآمد نمایید و محصولات قابل دانلود خود را به برای فروش قرار دهید. همچنین با بازاریابی محصولات در سایت یا وبلاگ خود از پورسانت فروش فایلها، براحتی درآمد زایی نمایید یا اینکه محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خرید و سپس دانلود نمایید.

آموزش نحوه ثبت نام در فایلود:

جهت ثبت نام در سایت فایلود، روی لینک یا بنر زیر کلیک کنید.

لینک ثبت نام

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سایت فایلود

پس از ورود به سایت، از قسمت بالا روی دکمه عضویت کلیک کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات اولیه و ایمیل خود و سپس تایید لینک ثبت نام که به ایمیل شما ارسال میشود، در سایت ثبت نام می شوید و کنترل پنل کاربری شما بلافاصله ایجاد خواهد شد. برای هر عضو سایت، امکانات کاملی جهت فروش فایل، بازاریابی و زیرمجموعه گیری در کنترل پنل پیش بینی شده است.

راهنمای آپلود و فروش آنلاین فایل:

پس از ورود به کنترل پنل خود از طریق منوی مدیریت فایلها، افزودن فایل را انتخاب و به صفحه مربوطه وارد شوید. در این قسمت با تکمیل اطلاعات و درج توضیحات کافی در مورد فایل خود و تعیین قیمت مورد نظر برای فروش و تعیین میزان پورسانت بازاریابی و در صورت وجود تصویر مرتبط با موضوع فایل، فایل و تصویر مربوطه را از کامپیوتر خود آپلود و کلید ارسال را بزنید (توجه داشته باشید که هر چقدر اطلاعات مربوط به این بخش را با دقت بیشتری تکمیل نمایید و اطلاعات فایل شما جهت خرید کاملتر باشد، امکان فروش آن افزایش می­یابد). در این حالت فایل شما جهت بررسی و تایید تیم فنی ارسال و در اسرع وقت مورد بررسی قرار میگیرد. در صورت تایید، بلافاصله فایل شما جهت فروش در سایت قرار میگیرد (نتیجه بررسی در قسمت لیست فایلها در کنترل پنل، قابل پیگیری و قابل مشاهده است). پس از هر بار فروش فایل، 25 درصد از مبلغ تعیین شده سهم سایت (هزینه های سایت شامل: پرداخت مالیات + نگهداری و پشتیبانی از سرور + کارمزد درگاه پرداخت آنلاین + بازاریابی و تبلیغات + برگزاری مسابقات + بهره برداری سامانه پیامکی سایت) از قیمت فایل کسر و با احتساب پورسانت بازاریابی، مبلغ مربوطه بلافاصله در حساب شما ثبت میگردد.

نکته 1: در قیمت گذاری و تعیین پورسانت، دقت نمایید چرا که بعد از ارسال و تایید فایل، امکان تغییر آن توسط شما وجود ندارد ولی در هر زمان که تمایل به تغییر قیمت و پورسانت فایل خود داشتید، میتوانید از طریق بخش ارسال تیکت، اطلاع دهید تا تغییرات لازم بلافصله اعمال گردد.
نکته 2: در صورتیکه هر زمان از فروش فایل خود منصرف شدید میتوانید از طریق بخش ارسال تیکت، اطلاع دهید تا فایل شما از سایت حذف گردد.
نکته 3: برای اینکه فایل شما توسط بازاریابان بیشتری تبلیغ شود و در نتیجه تعداد فروش فایل شما افزایش یابد، می­توانید پورسانت بیشتری انتخاب نمایید.

بازاریابی محصولات:

هر کاربر دارای کد اختصاصی بازاریابی می باشد و اگر فردی با کد مخصوص به شما وارد سایت شود کلیه فعالیت های انجام شده (خرید فایل یا عضویت) به حساب شما منظور میگردد.
با معرفی و تبلیغ محصولات سایت که لینک های آنها در منوی کسب درآمد آمده است، با صرف مدت زمان کمی در طول روز به درآمد بالایی دست خواهید یافت.
تمامی محصولات ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ محصول به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود نشان داده می شود و مشتری می تواند به راحتی فایل خریداری شده را دانلود نماید. همچنین همزمان یک نسخه از فایل به ایمیل خریدار ارسال می گردد. در صورتیکه شخصی توسط لینک بازاریابی شما، محصولی را از سایت خریداری نماید، پورسانت آن محصول بلافاصله به حساب شما افزوده می شود. نرخ پورسانتها 10 الی 60 درصد قیمت فایلها می باشد که توسط فروشندگان تعیین شده است. شما قادرید هر محصولی را که مناسب می دانید، برای فروش بازاریابی نمایید. سایت به گونه ای طراحی شده است که چنانچه شخصی با لینک بازاریابی شما وارد سایت شود تا 30 روز هر خریدی از سایت انجام دهد، پورسانت آن محصول به حساب شما افزوده خواهد شد و در صورتیکه عضو سایت شود زیر مجموعه شما محسوب می­گردد و فعالیتهای آن (فروش فایل و بازاریابی) سبب درآمدزایی برای شما خواهد شد.

مسابقات آنلاین:

مسابقات بازاریابی به صورت منظم و ماهانه برگزار و به بازاریابان برتر (چهار نفر اول) جوائز نقدی اهدا می شود. در این مسابقات، کاربرانی که در زمان اتمام مسابقه بیشترین تعداد فایل را از طریق لینک بازاریابی خود به فروش رسانده باشند، برندگان نهایی مسابقه خواهند بود. مسابقات به صورت هوشمند برگزار شده و مبالغ تعیین شده، بلافاصله پس از اتمام مسابقه در حساب کاربری کاربران برتر منظور و قابل برداشت خواهد بود.

فروشگاه ساز بازاریابی:

این امکان برای کلیه کاربران سایت وجود دارد که با ثبت یک فروشگاه رایگان بازاریابی با آدرس دامنه و عنوانی که می پسندند، فروشگاه بازاریابی خود را ایجاد کنند. ویژگی منحصر به فرد این فروشگاه این است که کاربر نیازی به ثبت یک به یک فایلها در فروشگاه ندارد و به محض ایجاد، تمامی فایلهای موجود در سایت به فروشگاه منتقل می شود. با به روز رسانی سایت، این فروشگاه نیز به صورت خودکار آپدیت شده و تنها فعالیت کاربر متمرکز بر تبلیغ فروشگاه خواهد بود.

نمونه فروشگاه ایجاد شده با فایلود

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت